Journal Information
Statistics
Follow this link to access the full text of the article
Original article
Research of the impact of urinary infection teaching methods on the learning process
Investigación de la repercusión en el proceso de aprendizaje según la metodología docente en la infección urinaria
M.F. Lorenzo Gómeza,b,
, L. Martín Gómeza, L.A. González Rayoc, J.L. Bravo Granded, B. Padilla Fernándeze, M.Á. Muñoz Lucasf, M. Quintana-Díazg, J.A. Mirón Caneloh, M.B. García Cenadora, M. Esteban Fuertesi
Corresponding author
a Área de Urología, Departamento de Cirugía, Universidad de Salamanca, Spain
b Grupo de Investigación Multidisciplinar Urológico Renal (GRUMUR) del Instituto de Investigación Biosanitaria de Salamanca (IBSAL), Spain
c Universidad del Rosario, Bogotá, Colombia
d Servicio de Prevención de Riesgos Laborales, Hospital Universitario de Salamanca, Salamanca, Spain
e Servicio de Urología, Hospital Universitario de Canarias, La Cuesta, San Cristóbal de la Laguna, Tenerife, Spain
f Unidad de Investigación, Hospital Universitario Gómez Ulla, Madrid, Spain
g Servicio de Medicina Intensiva, Hospital La Paz, Madrid, Spain
h Departamento de Ciencias Biomédicas, Universidad de Salamanca, Spain
i Servicio de Urología, Hospital Nacional de Parapléjicos de Toledo, Toledo, Spain
Ver más