metricas
covid
Buscar en
Enfermería Clínica (English Edition)
Toda la web
Inicio Enfermería Clínica (English Edition) The effectiveness of the Escape Room as an educational methodology in the Infarc...
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Original Article
The effectiveness of the Escape Room as an educational methodology in the Infarction Code
La eficacia del Escape Room como metodología educativa en el Código Infarto
Cristina Acebo-Seguína,
Corresponding author
c.acebo.seguin@gmail.com

Corresponding author.
, Sandra Jiménez-Jiménezb, Andrea Valdés-Castielloc, Marta Berenguer-Almudainad, Jordi Castillo-Garcíae,f
a Enfermera de quirófano, Hospital Universitario de Basurto, Bilbao, Vizcaya, Spain
b Responsable de la base del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
c Coordinadora del Servicio de Urgencias y subdirectora del Ámbito de Atención al Paciente Crítico del Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
d Coordinadora del Servicio de Urgencias, Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
e Enfermero perfusionista, Hospital Universitari de Bellvitge, L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Spain
f Profesor Contratado, Doctor, Facultad de Medicina y Ciencias de la Salud, Universitat Internacional de Catalunya, Sant Cugat del Vallès, Barcelona, Spain
Read
Not available
Times
was read the article
Total PDF
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 24451479
Original language: English
The statistics are updated each day

Follow this link to access the full text of the article

es en pt

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?

Você é um profissional de saúde habilitado a prescrever ou dispensar medicamentos