Journal Information
Statistics
Follow this link to access the full text of the article
Original Article
The effectiveness of the Escape Room as an educational methodology in the Infarction Code
La eficacia del Escape Room como metodología educativa en el Código Infarto
Cristina Acebo-Seguína,
, Sandra Jiménez-Jiménezb, Andrea Valdés-Castielloc, Marta Berenguer-Almudainad, Jordi Castillo-Garcíae,f
Corresponding author
a Enfermera de quirófano, Hospital Universitario de Basurto, Bilbao, Vizcaya, Spain
b Responsable de la base del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM), Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
c Coordinadora del Servicio de Urgencias y subdirectora del Ámbito de Atención al Paciente Crítico del Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
d Coordinadora del Servicio de Urgencias, Hospital de Terrassa, Terrassa, Barcelona, Spain
e Enfermero perfusionista, Hospital Universitari de Bellvitge, L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona, Spain
f Profesor Contratado, Doctor, Facultad de Medicina y Ciencias de la Salud, Universitat Internacional de Catalunya, Sant Cugat del Vallès, Barcelona, Spain