metricas
covid
Buscar en
Revista de Psicodidáctica (English Edition)
Toda la web
Inicio Revista de Psicodidáctica (English Edition) Predicting the pre-service teachers’ teaching intention from educator-created ...
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Original
Predicting the pre-service teachers’ teaching intention from educator-created (dis)empowering climates: A self-determination theory-based longitudinal approach
Predicción de la intención docente del profesorado en formación inicial a partir del clima de (des-)empoderamiento creado por el formador del profesorado: un análisis longitudinal basado en la teoría de la autodeterminación
Antonio Granero-Gallegosa,
Corresponding author
agranero@ual.es

Corresponding author.
, Ginés D. López-Garcíaa, Rafael Burgueñoa,b
a Departamento de Educación, Universidad de Almería, Almería, Spain
b Departamento de Didáctica de las Lenguas, las Artes y el Deporte, Universidad de Málaga, Málaga, Spain
Read
Not available
Times
was read the article
Total PDF
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 25303805
Original language: English
The statistics are updated each day

Follow this link to access the full text of the article

es en pt

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?

Você é um profissional de saúde habilitado a prescrever ou dispensar medicamentos