Descargar PDF
1 / Páginas

Otros usuarios también vieron estos artículos

Has the COVID-19 pandemic had a positive impact on scientific production in medical education? A bibliometric analysis Yeimer Ortiz-Martínez; Carolina Mejía-Alzate; Elizabeth Marquez-Alfonso; Dayana Felizzola-Martínez; María J. Díaz-Ruiz; Rubén Vergara-Retamoza; Eiver Sanes-Peña;
Educación Médica. 2021;22:362
Sources of information about COVID-19 in Latin American medical students and healthcare workers Yeimer Ortiz-Martínez; Sayne S. González-Álvarez; Mario Villaveces-Buelvas; Andreina Goez-Pastrana; Jhoset Torrenegra-Contreras; Elizabeth Marquez-Alfonso;
Educación Médica. 2021;22 Supl 1:S45
Online medical education in times of COVID-19 pandemic: A focus on Massive Open Online Courses (MOOCs) Yeimer Ortiz-Martínez; Santiago Castellanos-Mateus; Rubén Vergara-Retamoza; Blanca Gaines-Martínez; Jose A. Vergel-Torrado;
Educación Médica. 2021;22 Supl 1:S40