Journal Information
ORIGINAL
Intervención basada en rutinas como apoyo a la participación familiar para el desarrollo del lenguaje en bebés prematuros
Routine based intervention to support family participation in language development in preterm babies
Marcela Frugone Jaramilloa,
, Claudia Tatiana Escorcia Morab, Eduardo Ortizc, Daniel Fabricio Quinde Chalénd, Patricia Ordóñez Legardae, Lisa Boycef
Corresponding author
a Dirección de investigación, Universidad Casa Grande, Guayaquil, Ecuador
b Facultad de Magisterio y Ciencias de la Educación, Departamento de Psicología, Educación Inclusiva y Desarrollo Socio-comunitario, Campus Capacitas, Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir, Valencia, España
c Research & Evaluation and Interdisciplinary Divisions Center for Persons with Disabilities, Utah State University, Logan, EE. UU
d Exalumno, Facultad de Posgrado, Universidad Casa Grande, Guayaquil, Ecuador
e Dirección Ejecutiva, Fundación Kinderzentrum, Guayaquil, Ecuador
f Dolores Doré Eccles Center for Early Care and Education, Utah State University, Logan, Utah, EE. UU