metricas
covid
Buscar en
Revista de Psicodidáctica (English Edition)
Toda la web
Inicio Revista de Psicodidáctica (English Edition) The predictive influence of family, teachers, and peers on affective, cognitive,...
Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Original
The predictive influence of family, teachers, and peers on affective, cognitive, and behavioral school engagement in primary and secondary school students
Capacidad predictiva de la influencia de la familia, el profesorado y los pares sobre el compromiso escolar emocional, cognitivo y conductual en estudiantes de educación primaria y secundaria
Laura Laraa,b,
Corresponding author
, Edgardo Miranda-Zapatac, Mahia Saracosttid, Ximena de-Toroe
a Universidad de Sevilla, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación, C/ Camilo José Cela, s/n. 41008, Sevilla, Spain
b Universidad Autónoma de Chile, Facultad de Ciencias Sociales y Humanidades, Carrera de Psicología, Avenida Libertador Bernardo O’Higgins 95, Talca, Chile
c Universidad Autónoma de Chile, Facultad de Ciencias Sociales y Humanidades, Avenida Pedro de Valdivia 425, Providencia, Santiago, Chile
d Universidad de Chile, Facultad de Ciencias Sociales, Departamento de Trabajo Social, Avenida Capitán Ignacio Carrera Pinto 1045, Ñuñoa, Santiago, Chile
e Universidad Autónoma de Chile, Vicerrectoría de Investigación y Desarrollo, Avenida Pedro de Valdivia 425, Providencia, Santiago, Chile
Read
1
Times
was read the article
0
Total PDF
1
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 25303805
Original language: English
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2024 December 1 0 1

Follow this link to access the full text of the article

es en pt

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?

Você é um profissional de saúde habilitado a prescrever ou dispensar medicamentos