Journal Information
Statistics
Follow this link to access the full text of the article
Original
The predictive influence of family, teachers, and peers on affective, cognitive, and behavioral school engagement in primary and secondary school students
Capacidad predictiva de la influencia de la familia, el profesorado y los pares sobre el compromiso escolar emocional, cognitivo y conductual en estudiantes de educación primaria y secundaria
a Universidad de Sevilla, Facultad de Psicología, Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación, C/ Camilo José Cela, s/n. 41008, Sevilla, Spain
b Universidad Autónoma de Chile, Facultad de Ciencias Sociales y Humanidades, Carrera de Psicología, Avenida Libertador Bernardo O’Higgins 95, Talca, Chile
c Universidad Autónoma de Chile, Facultad de Ciencias Sociales y Humanidades, Avenida Pedro de Valdivia 425, Providencia, Santiago, Chile
d Universidad de Chile, Facultad de Ciencias Sociales, Departamento de Trabajo Social, Avenida Capitán Ignacio Carrera Pinto 1045, Ñuñoa, Santiago, Chile
e Universidad de Valparaíso, Escuela de Trabajo Social, C/Colón 2128, Valparaíso, Chile
f Universidad Autónoma de Chile, Vicerrectoría de Investigación y Desarrollo, Avenida Pedro de Valdivia 425, Providencia, Santiago, Chile