Información de la revista
Editorial
Intervención en pragmática: avances y retos
Isabelle Monfort Juárez
Rev Logop Fon Audiol. 2019;39:101-4
Originales
Pragmatic abilities in children with ASD, ADHD, Down syndrome and typical development through the Galician version of the CCC-2
Alba de la Torre Carril, Miguel Pérez-Pereira
Rev Logop Fon Audiol. 2019;39:105-14
Phonological development in Portuguese deaf children with cochlear implants: Preliminary study
Sofia Lynce, Mara Moita, Maria João Freitas, Maria Emília Santos, Ana Mineiro
Rev Logop Fon Audiol. 2019;39:115-28
Experiencia de aplicación de un programa de estimulación del lenguaje realizado en aulas inclusivas de kínder
Claudia Alejandra Cuevas Miranda, Manola del Carmen López Figueroa, María Jesús Irene Valenzuela Pezo, Javiera Elizabeth Cares González, Tayra Alejandra Quintanilla Villar
Rev Logop Fon Audiol. 2019;39:129-40
Voice and Pilates: The influence of Pilates on the singing voice
Chiara Mezzedimi, Maria Carla Spinosi, Miriam Patalano, Fabio Ferretti, Luca Iezzi
Rev Logop Fon Audiol. 2019;39:141-50