covid
Buscar en
Psicología Educativa - Educational Psychology
Toda la web
Inicio Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

25125
El test de creatividad infantil (TCI): evaluando la creatividad mediante una tarea de encontrar problemas
Manuela Romo, Vicente Alfonso-Benlliure, Maria-Jose Sanchez-Ruiz
Psicología Educativa 22 (2016) 93-101
25125
Open access
17560
Cyberbullying: a systematic review of research, its prevalence and assessment issues in Spanish studies
Izabela Zych, Rosario Ortega-Ruiz, Inmaculada Marín-López
Psicología Educativa 22 (2016) 5-18
17560
Open access
17148
La muerte en educación infantil: algunas líneas básicas de actuación para centros escolares
Maialen Gorosabel-Odriozola, Ana León-Mejía
Psicología Educativa 22 (2016) 103-11
17148
Open access
13586
Evaluar el bullying y el cyberbullying validación española del EBIP-Q y del ECIP-Q
Rosario Ortega-Ruiz, Rosario Del Rey, José A. Casas
Psicología Educativa 22 (2016) 71-9
13586
Open access
13224
La elevada prevalencia del TDAH: posibles causas y repercusiones socioeducativas
Francisco Balbuena Rivera
Psicología Educativa 22 (2016) 81-5
13224
Open access
10612
La ciberconducta y la psicología educativa: retos y riesgos
Rosario Ortega-Ruiz, Izabela Zych
Psicología Educativa 22 (2016) 1-4
10612
Open access
10151
Popularidad y relaciones entre iguales en el aula: un estudio prospectivo
Ignacio Ramos-Vidal
Psicología Educativa 22 (2016) 113-24
10151
Open access
6110
Predictive value of the Merrill-Palmer-R Scale applied during the first year of live
Francisco Alcantud, Yurena Alonso
Psicología Educativa 22 (2016) 87-92
6110
Open access
6104
Cyberbullying in youth: A pattern of disruptive behaviour
Anna C. Baldry, David P. Farrington, Anna Sorrentino
Psicología Educativa 22 (2016) 19-26
6104
Open access
5714
Effects of induction of positive and negative emotional states on academic self-efficacy beliefs in college students
Leonardo Adrián Medrano, Ezequiel Flores-Kanter, Luciana Moretti, Germán Leandro Pereno
Psicología Educativa 22 (2016) 135-41
5714
Open access
5536
The emergence of cyberbullying in childhood: Parent and teacher perspectives
Claire P. Monks, Jess Mahdavi, Katie Rix
Psicología Educativa 22 (2016) 39-48
5536
Open access
5451
Emotional, psychophysiological and behavioral responses elicited by the exposition to cyberbullying situations: Two experimental studies
Simona C.S. Caravita, Barbara Colombo, Sara Stefanelli, Roberta Zigliani
Psicología Educativa 22 (2016) 49-59
5451
Open access
4577
Factores explicativos del rendimiento académico en hijos de inmigrantes mexicanos en Nueva York
Joaquina Palomar Lever, Sandra I. Montes de Oca Mayagoitia, Alma M. Polo Velázquez, Amparo Victorio Estrada
Psicología Educativa 22 (2016) 125-33
4577
Open access
4394
A cross-national study of direct and indirect effects of cyberbullying on cybergrooming victimization via self-esteem
Sebastian Wachs, Gabriela Ksinan Jiskrova, Alexander T. Vazsonyi, Karsten D. Wolf, Marianne Junger
Psicología Educativa 22 (2016) 61-70
4394
Open access
3508
Possible common correlates between bullying and cyber-bullying among adolescents
Nafsika Antoniadou, Constantinos M. Kokkinos, Angelos Markos
Psicología Educativa 22 (2016) 27-38
3508
Open access