covid
Buscar en
Psicología Educativa - Educational Psychology
Toda la web
Inicio Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

24714
El test de creatividad infantil (TCI): evaluando la creatividad mediante una tarea de encontrar problemas
Manuela Romo, Vicente Alfonso-Benlliure, Maria-Jose Sanchez-Ruiz
Psicología Educativa 22 (2016) 93-101
24714
Open access
17279
Cyberbullying: a systematic review of research, its prevalence and assessment issues in Spanish studies
Izabela Zych, Rosario Ortega-Ruiz, Inmaculada Marín-López
Psicología Educativa 22 (2016) 5-18
17279
Open access
16872
La muerte en educación infantil: algunas líneas básicas de actuación para centros escolares
Maialen Gorosabel-Odriozola, Ana León-Mejía
Psicología Educativa 22 (2016) 103-11
16872
Open access
13188
Evaluar el bullying y el cyberbullying validación española del EBIP-Q y del ECIP-Q
Rosario Ortega-Ruiz, Rosario Del Rey, José A. Casas
Psicología Educativa 22 (2016) 71-9
13188
Open access
12044
La elevada prevalencia del TDAH: posibles causas y repercusiones socioeducativas
Francisco Balbuena Rivera
Psicología Educativa 22 (2016) 81-5
12044
Open access
10454
La ciberconducta y la psicología educativa: retos y riesgos
Rosario Ortega-Ruiz, Izabela Zych
Psicología Educativa 22 (2016) 1-4
10454
Open access
9739
Popularidad y relaciones entre iguales en el aula: un estudio prospectivo
Ignacio Ramos-Vidal
Psicología Educativa 22 (2016) 113-24
9739
Open access
6056
Cyberbullying in youth: A pattern of disruptive behaviour
Anna C. Baldry, David P. Farrington, Anna Sorrentino
Psicología Educativa 22 (2016) 19-26
6056
Open access
6031
Predictive value of the Merrill-Palmer-R Scale applied during the first year of live
Francisco Alcantud, Yurena Alonso
Psicología Educativa 22 (2016) 87-92
6031
Open access
5694
Effects of induction of positive and negative emotional states on academic self-efficacy beliefs in college students
Leonardo Adrián Medrano, Ezequiel Flores-Kanter, Luciana Moretti, Germán Leandro Pereno
Psicología Educativa 22 (2016) 135-41
5694
Open access
5464
The emergence of cyberbullying in childhood: Parent and teacher perspectives
Claire P. Monks, Jess Mahdavi, Katie Rix
Psicología Educativa 22 (2016) 39-48
5464
Open access
5343
Emotional, psychophysiological and behavioral responses elicited by the exposition to cyberbullying situations: Two experimental studies
Simona C.S. Caravita, Barbara Colombo, Sara Stefanelli, Roberta Zigliani
Psicología Educativa 22 (2016) 49-59
5343
Open access
4538
Factores explicativos del rendimiento académico en hijos de inmigrantes mexicanos en Nueva York
Joaquina Palomar Lever, Sandra I. Montes de Oca Mayagoitia, Alma M. Polo Velázquez, Amparo Victorio Estrada
Psicología Educativa 22 (2016) 125-33
4538
Open access
4335
A cross-national study of direct and indirect effects of cyberbullying on cybergrooming victimization via self-esteem
Sebastian Wachs, Gabriela Ksinan Jiskrova, Alexander T. Vazsonyi, Karsten D. Wolf, Marianne Junger
Psicología Educativa 22 (2016) 61-70
4335
Open access
3452
Possible common correlates between bullying and cyber-bullying among adolescents
Nafsika Antoniadou, Constantinos M. Kokkinos, Angelos Markos
Psicología Educativa 22 (2016) 27-38
3452
Open access