Información de la revista
Lo más leído
54935
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
54935
Open access
17836
The neurological development of the child with the educational enrichment in mindGerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
17836
Open access
13457
Neurociencia y Educación: ¿podemos ir de la investigación básica a su aplicación? Un posible marco de referencia desde la investigación en dislexiaUsha Goswami
Psicología Educativa 21 (2015) 97-105
13457
Open access
11121
The emerging role of educational neuroscience in education reformJanet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
11121
Open access
9525
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitariosMacarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9525
Open access
9307
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primariaPaola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
9307
Open access
6860
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mindCatherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6860
Open access
6759
Development of the social brain during adolescenceIroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6759
Open access
6159
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate studentsXi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
6159
Open access
5186
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantilSebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
5186
Open access
4375
Neuroscience and education: We already reached the tipping pointManuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4375
Open access
4295
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotionsAntonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4295
Open access
4180
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletesMohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4180
Open access
3644
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneoJosé A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3644
Open access
3564
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate studentsFuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3564
Open access
3367
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3367
Open access