Información de la revista
Lo más leído
50153
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
50153
Open access
17256
The neurological development of the child with the educational enrichment in mindGerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
17256
Open access
11897
Neurociencia y Educación: ¿podemos ir de la investigación básica a su aplicación? Un posible marco de referencia desde la investigación en dislexiaUsha Goswami
Psicología Educativa 21 (2015) 97-105
11897
Open access
10107
The emerging role of educational neuroscience in education reformJanet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
10107
Open access
9212
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitariosMacarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9212
Open access
8615
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primariaPaola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
8615
Open access
6484
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mindCatherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6484
Open access
6457
Development of the social brain during adolescenceIroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6457
Open access
6023
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate studentsXi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
6023
Open access
4839
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantilSebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
4839
Open access
4260
Neuroscience and education: We already reached the tipping pointManuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4260
Open access
4178
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotionsAntonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4178
Open access
4130
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletesMohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4130
Open access
3548
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneoJosé A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3548
Open access
3499
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate studentsFuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3499
Open access
3276
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3276
Open access