covid
Buscar en
Psicología Educativa - Educational Psychology
Toda la web
Inicio Psicología Educativa - Educational Psychology Lo más leído
Información de la revista

Lo más leído

54935
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)
M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
54935
Open access
17836
The neurological development of the child with the educational enrichment in mind
Gerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
17836
Open access
11121
The emerging role of educational neuroscience in education reform
Janet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
11121
Open access
9525
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitarios
Macarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9525
Open access
9307
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primaria
Paola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
9307
Open access
6860
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mind
Catherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6860
Open access
6759
Development of the social brain during adolescence
Iroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6759
Open access
6159
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate students
Xi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
6159
Open access
5186
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantil
Sebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
5186
Open access
4375
Neuroscience and education: We already reached the tipping point
Manuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4375
Open access
4295
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotions
Antonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4295
Open access
4180
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletes
Mohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4180
Open access
3644
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneo
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3644
Open access
3564
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate students
Fuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3564
Open access
3367
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)
José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3367
Open access