Información de la revista
Lo más leído
53797
La atención temprana en los trastornos del espectro autista (TEA)M. Araceli Sánchez-Raya, Eduardo Martínez-Gual, Juan A. Moriana Elvira, Barbara Luque Salas, Francisco Alós Cívico
Psicología Educativa 21 (2015) 55-63
53797
Open access
17709
The neurological development of the child with the educational enrichment in mindGerry Leisman, Raed Mualem, Safa Khayat Mughrabi
Psicología Educativa 21 (2015) 79-96
17709
Open access
13115
Neurociencia y Educación: ¿podemos ir de la investigación básica a su aplicación? Un posible marco de referencia desde la investigación en dislexiaUsha Goswami
Psicología Educativa 21 (2015) 97-105
13115
Open access
10868
The emerging role of educational neuroscience in education reformJanet N. Zadina
Psicología Educativa 21 (2015) 71-7
10868
Open access
9444
Relaciones de las estrategias de codificación mnésica y la capacidad de aprendizaje con el desempeño académico de estudiantes universitariosMacarena Verónica del Valle, Sebastián Urquijo
Psicología Educativa 21 (2015) 27-37
9444
Open access
9130
La lectura en un contexto bilingüe: fluidez y comprensión lectora en alumnos de 1° y 4° de primariaPaola Recio, José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 47-53
9130
Open access
6786
Social cognition in adolescence: Social rejection and theory of mindCatherine L. Sebastian
Psicología Educativa 21 (2015) 125-31
6786
Open access
6697
Development of the social brain during adolescenceIroise Dumontheil
Psicología Educativa 21 (2015) 117-24
6697
Open access
6129
Psychometric properties of the Internet Addiction Test in a sample of Malaysian undergraduate studentsXi Lu, Kee Jiar Yeo
Psicología Educativa 21 (2015) 17-25
6129
Open access
5116
6000 días más: evidencia neurocientífica acerca del impacto de la pobreza infantilSebastián J. Lipina, María Soledad Segretin
Psicología Educativa 21 (2015) 107-16
5116
Open access
4354
Neuroscience and education: We already reached the tipping pointManuel Martín-Loeches
Psicología Educativa 21 (2015) 67-70
4354
Open access
4276
Peer-victimisation in multi-cultural contexts: A structural model of the effects on self-esteem and emotionsAntonio J. Rodríguez-Hidalgo, Rosario Ortega-Ruiz, Claire P. Monks
Psicología Educativa 21 (2015) 3-9
4276
Open access
4173
The effect of skill types and competition level on the functions of observational learning in athletesMohammad Saber Sotoodeh, Hemayattalab Rasool, Elahe Arabameri, Rasool Zeidabadi
Psicología Educativa 21 (2015) 39-45
4173
Open access
3626
A la memoria de Keith Rayner (1943-2015), un extraordinario psicólogo cognitivo contemporáneoJosé A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 1-2
3626
Open access
3554
A preliminary study of teachers’ perception of core competencies for undergraduate studentsFuensanta Hernández-Pina, Fuensanta Monroy
Psicología Educativa 21 (2015) 11-6
3554
Open access
3346
Vigésimo aniversario de la Revista Psicología Educativa (1995-2015)José A. León
Psicología Educativa 21 (2015) 65-6
3346
Open access