metricas
covid
Buscar en
Educación Médica
Toda la web
Inicio Educación Médica
Journal Information
Issue
Vol. 25. Issue 5. (In progress)
(September - October 2024)
This issue is in progress but contains articles that are final and fully citable.
Originales
Realidad virtual inmersiva como complemento en la educación odontológica: un proceso de implementación para la docencia
Humberto González Oneto, Yasna Moreno Yáñez, Matías D’Andrea Pincheira
Full text access
Influence of clinical internship on emotional intelligence as perceived by nursing students: A longitudinal study
Leyre Rodríguez-Leal, Raquel González-Hervías, Luis Iván Mayor Silva, Isabel Rodríguez-Gallego, Manuel Romero Saldaña, Juan Vicente Beneit Montesinos
Full text access
Portfolios in medical education: A scientometric mapping of the research field
Javier A. Flores-Cohaila, Marina A. Bustamante-Ordoñez
Full text access
Perception of medical students on the use of Case-Based Collaborative Learning (CBCL) in the human physiology course
Rafael de Oliveira Carvalho, Camila Moraes Marques, Juliana Ollé Mendes, Henrique Sarubbi Fillmann, Rosiane Guetter Mello
Full text access
Low-cost simulation in health professions education: A bibliometric analysis and literature review of 20 years of research
Javier A. Flores-Cohaila, Alvaro M. Ñaña-Cordova, Wagner Rios-Garcia, Xiomara C. Benavente-Chalco, Betzy C. Torres-Zegarra, Marina Atena Bustamante-Ordoñez
Full text access
Enhancing professional quality of life in palliative care through a virtual training program
Elena Cuartero-Castañer, Ana J. Cañas-Lerma, Tatiana Casado, Paula Hidalgo-Andrade, José Francisco Campos Vidal
Full text access
Integrating wellbeing and social accountability into medical professionalism self-assessment: A mixed methods approach
Klaus Puschel, Isabel Barriga, Silvia Olivares, Natalia Mejía, Karen García, Cynthia Rojas-Muñoz, Rayen Cornejo, Sarah Paz, ... Augusto León
Full text access
Simulación clínica pediátrica y encuesta de satisfacción del alumno en el grado de Medicina
Susana B. Reyes-Domínguez, Gracia Adánez Martínez, María Miñambres Rodríguez, David Gil Ortega, Eduardo Martínez Salcedo, Luis García Marcos
Full text access
Originales breves
Tele-education in evidence-based medicine applied to pharmaceutical care for community pharmacists
Gladys M. Delgado-Perez, Cristopher E. Dávila-Espinoza, Anthony G. Bermejo-Cabanillas, Guido Sardón-Beltrán, Xavier Munayco-Ortiz, Lady Villanera-Munguia, José Salvador-Carrillo
Full text access
Proyecto U de Universitario: unificando los conocimientos de los futuros médicos
Marta Costa-Romero, Aránzazu Martin-Suarez, Lorena Gallego-López, Guillermo García-Velasco
Full text access
Aula de educación médica
Enseñar y aprender Humanidades Médicas. Experiencia en la Universidad Francisco de Vitoria, Madrid, España. Parte 1
Santiago Álvarez-Montero, Fernando Caballero Martínez, Francisco Javier Rubio Hípola, Javier Crevillen Abril, Valle Coronado Vázquez
Full text access
Artículos especiales
Diseño y validación de una metodología para contribuir a la habilidad de solucionar problemas en la asignatura Embriología Médica
Elena Vicenta Hernández Navarro, Jorge Luis Losada Guerra, Lizette Elena Leiva Suero, Ricardo Xavier Proaño Alulema
Full text access
Cartas al director
es en pt

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?

Você é um profissional de saúde habilitado a prescrever ou dispensar medicamentos