Debido a un error, el apartado con las declaraciones sobre el Conflicto de Intereses no se incluyó en las versiones publicadas de los siguientes artículos, que aparecieron en números anteriores de la revista Educación Médica.
Las declaraciones correspondientes de Conflicto de Intereses, proporcionadas por los autores, se incluyen a continuación:
2023
González López C, et al. La Tabla Periódica de la Equidad en Salud: experiencia de innovación educativa para la construcción colectiva de conocimiento. Educación Médica. 2023;100793.
Conflicto de intereses
Los autores del manuscrito declaran no tener ningún conflicto de interés.
Roca P, et al. Programa de Entrenamiento en el Cultivo de la Compasión en los estudiantes de Medicina. Educación Médica. 2023;100777.
Conflicto de intereses
Los autores del manuscrito declaran no tener ningún conflicto de interés.
Ortega Latorre Y, et al. Innovación educativa con redes sociales aplicada a la asignatura de Salud Pública Educational. Educación Médica. 2023;100798.
Conflicto de intereses
Los autores del manuscrito declaran no tener ningún conflicto de interés.
Toapanta-Pinta P, et al. Evolución de las opiniones estudiantiles sobre el ciberaprendizaje en la carrera de obstetricia. Educación Médica. 2023;100840.
Conflicto de intereses
Los autores del manuscrito declaran no tener ningún conflicto de interés.
Monares Ortiz S. How to improve the impact of healthcare campaigns by introducing methods of health impact assessment among students and health professionals. Educación Médica. 2023;100850.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
2024
Villa Nova Aguiar C, et al. Perceived cost-conscious attitudes of physicians sensitized by the Choosing Wisely campaign during the undergraduate phase: A longitudinal study. 2024;100870.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Bañeras J, et al. Impact of stress factors on an ophthalmic simulation-based surgical program. Educación Médica. 2024;100916.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
De Cássia Silva de Oliveira R, et al. Use of a systematic literature review to support problem-based learning and clinical professional skills at a public medical university in the Brazilian Amazon. Educación Médica. 2024;100932.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Hernando-Requejo V, et al. Is neurological differential diagnóstico training included in predominantly theoretical teaching? Educación Médica. 2024; 100934.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Flores-Cohaila J, et al. Portfolios in medical education: A scientometric mapping of the research field. Educación Médica. 2024;100939.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Flores-Cohaila J, et al. Low-cost simulation in health professions education: A bibliometric analysis and literature review of 20 years of research. Educación Médica. 2024;100,945.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Puschel K, et al. Integrating wellbeing and social accountability into medical professionalism self-assessment: A mixed methods approach. Educación Médica. 2024;100940.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.
Esquerda M, et al. Relationship between academic climate and burnout in Spanish medical schools. Educación Médica. 2024;100955.
Conflicts of interest
The authors declare that they have no conflicts of interest.